Frank Anguissa — Scout Raporu
CM · CM
Gözlemci: George Aldridge
16 Kasım 1995 doğumlu 30 yaşında Napolinin orta sahada 8 numarada veya 6 numarada bu sezon boyunca rotasyonda kullanılmış ve çok fazla istikrarlı olamamış bir oyuncusu. Geçen sezon ve bu sezonun sonunda olmak üzere Beşiktaşa yazılıyor geçen sene aslında bir anlaşma olmuştu fakat ufak pürüzlerden ötürü transfer gerçekleşememişti. Asıl çıkış yaptığı yıl Marsilya forması giyerken 2018 de Fulhama transferiyle gerçekleşti. Peki Anguissa Beşiktaşın bu sezon aradığı veya arayacağı bir profil mi ? Öncellikle oyuncuyu izlediğim kadarıyla aldığım notlarda garip gelen bir özellikle başlamak istiyorum. Anguissa orta alanda veya ileri geride farketmeksizin seken toplarda rakibinin üzerinden tek dokunuşla topu kapması çok hoşuma gitti ve sanırım bu onun kendisinde de en sevdiği özelliği olduğunu düşünüyorum 😅 Top kapma becerisi gayet yüksek bu sezon özelinde %80 top kapmayla oynamış yani 5 denemesinin 4 ü başarılı. Şuan mevcut olarak o bölgede Beşiktaşta oynayan isim yerine düşünüldüğünü varsayıyorum çünkü 8 numarada Orkun kökçüyü kesebilecek düzeyde bir oyuncu değil ona dayanaraktan Ndidi ye nazaran topla ilişkisi daha kuvvetli bu gelecek sezon oyun planına göre transferinde bir adım artı yazılabilir. Fizik kapasitesi Süper lig için gayet yeterli ve üstünde diyebilirim. Hücum bölgesine havadan kanatlara attığı paslarla da dikkatimi çekti. Eksi yönlerine gelecek olursak Skora katkısı düşük bir profil. Uzaktan herhangi bir şut tehdidi yaratamayacak olması büyük takım için eksi yazıyor. Kariyerinde çok düşüşte olmasa da yinede kendi potansiyeline göre düşüşe geçen bir oyuncu bunun sebebi de sezon içinde yaşanan disiplin problememleri diyebiliriz. Beşiktaş eğer Ndidi yerine düşünüyorsa fark yaratabilir ama 8 numarada yedek düşünülüyorsa takımın mevcut finansal durumuna göre çok ekstra bir harcama olarak görülür çünkü para sıkıntısı olmasa bile orkunun yedeği olabileceği bir profil olduğunu düşünmüyorum en azından özellikleri bazında girip çıkınca çok uyumlu olduğunu düşünmüyorum. Beşiktaşın daha öncelik verebileceği bölgeler olduğunu da göz önünde bulundurursak o parayla daha yararlı bir bölgeye yatırım yapılabilir.